Sny, astrologia, Tarot Apokalipsy a Sprawa Polska

Znowu Dziewiątka Denarów. W związku z moim komentarzem do jego snu Rafał napisał dziś do mnie:

„Zobaczymy, może mi się coś więcej objawi, bo wczoraj miałem jeszcze inny sen, ale już bez informacji, że odnosi się do Pana. Widziałem na tle całkowicie czarnego nieba Słońce i ok. połowy tarczy Księżyca. Dostałem informację, że dzieli je, nie wiem, czy 30° czy 60°, ale zmierzają do nowiu, czyli zaćmienia (a i tak wtedy była noc), które miało zajść za 2-3 dni. To wydarzenie miało miejsce na pewno w znaku wodnym, albo Ryb albo Raka (raczej Ryb), a dodatkowo ok. 30° na prawo od Księżyca widziałem jakieś ciało niebieskie, które było widoczne jako coś przypominającego sierp Księżyca (nieco mniejszy) zwrócony rogami do dołu. To ciało niebieskie z boku Księżyca było na tyle dziwne, że nie byłem pewien, czy jest prawdziwe, czy to odbicie Księżyca w szybie. Bo we śnie widziałem ten zbliżający się nów przez szybę swojego domu. Zapytałem w nim moją siostrę: «Co to jest za planeta? Czy to refleks na szybie, czy ona jest prawdziwa?» Ale Słońce i Księżyc były na 100% prawdziwe.”

Zaćmienie Słońca to koniunkcja Słońca i Księżyca w pobliżu któregoś z węzłów Księżycowych. Najbliższe takie zaćmienie (obrączkowe) w znaku Ryb będzie 26.II.2017, 14:58 GMT, w pozycji 8°12’05” Ryb. Południowy węzeł Księżyca (Ogon Smoka) będzie miał wówczas pozycję 3°23.8’ Ryb (rzeczywisty) lub 3°13’35” Ryb (średni). Warto też odnotować pozycję Fomalhauta (4°05’58” Ryb) i Neptuna (11°34’51” Ryb). Istotnie odległość kątowa 30° między Słońcem a Księżycem będzie miała miejsce 2.45 doby wcześniej, 24 lutego 2017, 4:03 GMT, kiedy to Słońce będzie w położeniu 5°43’55” Ryb, a Księżyc – 5°43’55” Wodnika. Pozycja Neptuna będzie 11°29’16” Ryb, a południowego węzła Księżyca 3°23.5’ Ryb (rzeczywisty) lub 3°21’23” Ryb (średni). Warto wspomnieć też o pozycji Merkurego – 26°52’07” Wodnika, który następnie, w momencie zaćmienia, będzie w pozycji 1°09’54’ Ryb.

Wyciągnąłem jako kartę wskazówkę znowu 9 Denarów z Tarota Apokalipsy. I ona dużo wyjaśniła, czy też może raczej potwierdziła moje wcześniejsze domysły. Papież Polak całujący ziemię i komentarz: „Czcij ojca swego i matkę swoją”. Chodzi zatem o powrót do naszych polskich korzeni i odniesienie do mojego horoskopu Polski, w którym właśnie na pograniczu Wodnika i Ryb, w IV domu, jest koniunkcja Saturna (26°28’24” Wodnika) i Marsa (3°28’02” Ryb). Ten polski Mars jest więc na Ogonie Smoka a polski Saturn na Merkurym z dnia 24 lutego 2017. Jest jeszcze taka dodatkowa okoliczność, że od polskiego Imum Coeli (4°24’22” Wodnika) do polskiego Marsa (3°28’02” Ryb) jest właśnie ok. 30°, a ten Księżyc na przeszło dwa dni przed omawianym zaćmieniem jest mniej więcej na polskim Imum Coeli. Jest to zarazem pozycja mojego Słońca (4°39’13” Wodnika, a uwzględniając przesunięcie precesyjne – 5°38’07” Wodnika).

Ale jest jeszcze jedna istotna okoliczność. Otóż polski Księżyc (21°16’57” Strzelca) po dodaniu przesunięcia precesyjnego (=14°41’) ma w dniu 24.02.2017 pozycję 5°57’57” Koziorożca, jest więc w półsekstylu do Księżyca i w sekstylu do Słońca. Stąd ta ambiwalencja: 30° czy 60°? Tak więc ten dziwny obiekt na niebie, co do którego nie było pewności, czy jest prawdziwy, czy jest tylko odbiciem, to precesyjnie przesunięty polski Księżyc, który nie był przecież żadnym rzeczywistym obiektem na niebie w dniu 24 lutego 2017.

A co ma polski Księżyc (21°16’57” Strzelca) do Chrystusowego Merkurego (16°39’34” Wodnika)? Sprawa jest dla mnie od dawna jasna:

16°39’34” Wodnika – 360° x 2/13 = 21°16’29” Strzelca.

Ascendent horoskopu urodzeniowego Chrystusa wyszedł mi 20°55’09” Strzelca. Polski Księżyc jest więc w superdokładnym aspekcie z Chrystusowym „Wodnikowym” Merkurym, podczas gdy ascendent horoskopu Chrystusa pozostawia pod tym względem wiele do życzenia.

Łączny komunikat obu snów Rafała jest więc jasny. Odnowa chrześcijaństwa ma wyjść z Polski, a data tej nowej reformacji jest wyznaczona na 2017 rok, czyli w 500 lat po wystąpieniu Lutra, co odpowiada 500-letniemu cyklowi Neptuna i Plutona, o którym wspomniałem w poprzednim wpisie na ten temat. 2017 rok to 70 lat od mojego narodzenia. Wszystko więc się zgadza, a ja wystąpiłem w pierwszym z tych snów dlatego, że miałem wszelkie dane, żeby rozszyfrować jego znaczenie.

Skomentuj

